Friday, March 28, 2014

IncoTerm 2010 MadeEasy ~ Kursus @ E&O Hotel

Salam...

Aritu boss antar aku gi kursus hal2 IncoTerm 2010... korang mesti pelik apa la IncoTerm 2010 ni.. ni la bidang keja aku.. shipping & forwarding.... nak terang pon korang takkan faham..sebab aku yang dalam bidang ni dah hampit 7 tahun pon still pening2 lalt nak faham...hahahahha...

Mulanya aku malas nak pi.. tp, boss suruh jgk pi... kadang2 rasa mcm eh..tak rugi ka boss antar aku pi course tu?? dah la mahal nak mamm.. RM950/person... gila ah... tp, aku tak dapat gak nak catch up semua yg trainer tu ajar...hahaha... bukan semua la.. ade la sikit2 yg aku tak faham.. tp aku rasa.. org yg cerdik pandai dlm bidang ni pon takkan ingt semua.. si trainer tu pon ngaku.. dia pon still learn... haaa..what???? inikan la aku..:p

Sampai je trainer bg breakfast dulu... breakfast da mcm lunch.. ada satay, nasi lemak, kuih muih... mcm2 la...hehehe...konyang!!!!!

wajib selfie ok.. dalam toilet E&O Hotel ada cermin besaq gedabak... wajib la selpie!!!



 
tiba time lunch...makaiiii!!!! taktau nak makan apa..menu berlambak2... aku time ni ala malu2 kucing.. so makan pon ala2 sikit... masa ni aku sms hubby.. cakap kat dia kalau la abg ada sekali kan best... sebab leh makan banyak2...hihihihii...
After makan sambung lagi course.... sampai pukul 4.30p.m. tea time plak... yang lunch td pon tak abis hadam lagi....makan lagi.....

Aku suka yang ala2 egg tart tu... dalam dia ada udang...cheese.. pastu brocoli... eh..mmg sedap la.... yg 1 lagi ala2 roti pratha..dalam ada ikan salmon then dia letak sayur apa ntah...mcm rumput x lalu aku... tp, sedap jugak... nak makan aku buang la sayur rumput tu..hahahha...
 Now, baru aku terpikir...patutla mahal kemain yuran course ni... da la buat kat hotel 5star... makan sedap2... hehehe... camni tiap2 bulan course pon aku nak!!! hahaha...melampau...:p

Da abis course...trainer ajak bergambar...

tak ramai pon..kami 4 orang jer... trainer adalah yg pose ala2 hantu tu..hahahaha.... best..sgt friendly... last dia bg test nak ingt formula.. kena dancing2 gitu... malu ai ok..huhuhuhu.....:p

At last... dapat jugak sijil... treainer cakap..sapa ada sijil ni..let say nak mitak keja company lain...senang2 je dapat.. dah tu gaji tak usah cakap la.... beribu ribu ribu ribu lemon....hahahaha...mula la rasa nak pi cari keja len nih...hahahahahaha...tak baik betol...aku dah selesa apa yg aku ada skrg...takmau tamak k.. Alhamdulillah....

Sekian, bebelan dari aku...hahahaha....babai....:p

No comments:

Post a Comment

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers