Friday, June 13, 2014

Salam... Hai..Kejap Ade Kejap Takde...hehehehe...

Salam... hahaha... aku camni la... kejap rajin kejap malas nak berblog.... korang sihat???? mesti followers aku dah kurang.. sbb jarang dah nak berblog...huhuhuhu...:(

ni pon datang xtau nak cakap ape... nak say hai..hai... & bai..bai je la kot...hehehe....

nanti aku rajin aku dtg lg sini...bebel sorang2....hehehe...

terimalah beberapa buah  ketoi #selfie dari aku...hehehehe....

selpie versi garang....

yang ni versi apa taktau....

ehhh...budak seketoi ni pon ada...alololo...comey anak ummi N abi ni!!!


3 comments:

  1. Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya, http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

    ReplyDelete
  2. alololo.. comelnya baby.. anak awak ke? geramnyer. umur berapa ni...

    ReplyDelete
  3. comel baby tu...eh i ada je baca..hehehe

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers