Wednesday, March 13, 2013

Dugaan Beberapa Hari Lagi Sebelum Majlis...

Apa perasaan anda apabila tinggal beberapa hari lagi nak majlis.. mak kena tahan ward...  ohhh..besar dugaan ni... tapi apa pon aku harus redho... mungkin ada hikmah yang tersembunyi....

nak2 pulak semua persiapan aku ngan mak ja yang banyak uruskan... mak tulang belakang aku.. bila mak sakit..semua tergendala... semangat pon dah tak berkobar2...

Mak.. mak kena kuat.. ikot cakap doktor.. mudah2an mak sembuh sebelum majlis nanti...

 Mak kena tambah darah...

 cepat sembuh mak... adah perlukan mak !!!

Aku adalah Insan yang Terpilih Untuk Menerima Ujian DariMU Ya Allah... Aku Pasti Ada Hikmah Dengan Apa Yang Terjadi....


Lagi satu.... Bukan Senang Nak Puaskan Hati Semua Orang... ada jer yang tak kena.. sabar jer la kan... tak rugi kita beralah... :(





En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

9 comments:

  1. SABAQ, SABAQ...SABAQ tuh MANISS sangat shud <3

    apa yg kaknida bole katakan kat shud.....BUAT SEHABISSSSSSSSSS BAIKKKKKKKKKK.....bahagiakan hati mak, jangan susahkan hati dia.......

    kaknida tau, shud kuatt hadap dugaan ni... xyah pikir sat pasai yg lain..laaa fokus bg mak sihat dl... cuba dh kaa amik ayaq tawaq..kalau nak kaknida nnak bantu shud n abah dapatkan the best rawtan :)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah semua akn okay shu...bnyk2 kita doa ye....kuatkan semangat ye...

    ReplyDelete
  3. Allah kesiannya mak :(
    Semoga semua bertabah dan kuat eh. Soal hati orang tu biasalah, kita je yang salah.

    Sabar ye. Semoga emak cepat sembuh, dan boleh senyum :):)

    ReplyDelete
  4. kuatkan semangat shu... semoga mak cepat sembuh dan dikurniakan kesihatan yang baik... smoga Allah permudahkan semua urusan shu hndaknya... be strong yang ...

    ReplyDelete
  5. Sabar ye Shu..semoga emak Shu sihat sepenuhnya before majlis Shu..doa banyak2 ye dear..
    "Rabbi yassir wa la tu'assir, Rabbi tammim bil khayr"..

    ReplyDelete
  6. shu jangan down yer..tabah dan kuatkan hati...semoga ciktimah cepat sembuh..cik timah saya doakan cik timah cepat baik..amin...hugs shu...kak mimi faham perasaan mu...

    ReplyDelete
  7. shu kena kuat....dugaan datang dlm perbagai cara. so cik lin doakan shu kuat supaya dapat pinjamkan kekuatan utk mak juga

    ReplyDelete
  8. sabar byk2 ye shu..InsyaAllah, m.cik timh cpt sembuh nnti

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers