Tuesday, November 10, 2009

REUNION KENGKAWAN...

Sabtu lepas, 7Nov.. aku gi melawat noraini yang baru saja melahirkan 1st baby boy... actually dia bersalin 14Oct lg... sebab dia berpantang 2minggu kat umah mak mentua dia kat aloq staq.. maka, x bleh la kami nk nengok dia...tunggu dia balik penang baru dpt melawat dia.. so last week.. kami gi la beramai2 kat rumah dia di lahaq kepaq.. (utaqa spelling)... masing2 bawa anak.. seronok dapat jumpa sekali sekala camni... ikatan ukhwah x putus kan... so... layan la pic2 yang telah disediakan....enjoy......!!!!




tgk...semua pegang anak masing2... aku ngan anak aku gak... tasya...(anak sedara lah..)





aku & jannah




aku & azwa..




with nurin yg comey lote....




Ini lah Iqbal.. anak Noraini....




Inilah ibu yang sedang berpantang....


Itu saja wat kali ni... jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers