Monday, November 30, 2009

SALAM AIDILADHA 1430H.. PART 1

Salam semua...

Arinie rasa malas jer nk mai keje..biasa la cuti panjang..
So, ari nie.. aku nak story pasal raya baru2 ni.. segalanya berjalan very smooth.. best jer...

::Raya pertama..::

Dok umah jer... makan..makan..& makan.. hehehehe...
Aku ngan mama.. wat Nasi Tomato+Ayam masak rose+Kurma Daging+Nasi Impit+Kuah Kacang..
lupa la nak snap pic...:-(

::Raya kedua::

Wat Mee Kuah.. Abah dapat daging & tulang korban banyak.. so.. tunggu lagi.. bedal la... hehehe..
Pastu..petangnya..aku gi kenduri umah fairuz & Syu Sawami..
aku nak cite ni.. gi rumah fairuz..alahai.. malu giler beb.. biasa la kan.. (bagi yg paham jer).. tp, aku cuba beranikan diri.. sib baik ada ina & kaum kerabatnya.. xde la malu sgt.. hehehehe... thanks ina.. walaupon....



*Ina 2 dari kiri*

lepas pada tu.. aku shut terus gi umah syu sawami.. berkobar2 dlm hati nk gi umah dia.. rindu la katakan.. aku ngan ecah jer yg gi.. pini x dpt join sekali.. ada hal katanya..:-(
Walaupun begitu.. perjumpaan kami mmg best giler.. bila lagi la dpt jumpa lagi camni..








::Raya Ketiga::

Aku n family gi beraya kat umah maktok, tg.bunga... sambil2 tu kami short picnic kat pantai batu ferigghi.. cuaca cantik jer.. best giler...





*abgku ngan isteri kesayangannya*



*aksi Tasya.. duyung naik ke darat*



*peace yoo!!*



*with harith..anak sedara yg sulung*

mak lepak kat umah tok ja.. dia xnak ikut..abah time tu kat atas..pekena laksa kot..hehehehe..

So sampai sini dulu.. jumpa lagi di next blog..insyaAllah.. daaaa..........

No comments:

Post a Comment

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers