Wednesday, November 25, 2009

SALAM AIDILADHA 1430H..

Kejap jer.. dah nak raya haji.. rasa cam baru jer aku sambut aidilfitri.. cepat betul masa berlalu...

cuti raya aidiladha ni.. aku kena atur jadual aku cantikkkk punya.. sbb, byk agenda.. 1st.. sudah semestinya aku ditugaskan utk memasak dirumah.. sbb mama aku pon x berapa nak sihat kan.. 2nd.. byk kenduri nak kena attend.. umah fairuz.. wajib kena pegi tu..hehehe.. (lu pikir la sendiri)..pastu rumah Shu lagi.. dia wat kekah (betul ke aku spell ni) utk baby Tisya... dah lama sgt x jumpa ngan dia.. 1st time ni nak tgk anak dia.. dah masuk 9 bulan dah.. & lain2 kenduri yg wajib pergi... biasa la kan.. kita kena gi kenduri org jemput..kalau x nanti kenduri kita..sape pun x dtg.. x ke susah camtu... eh... dah melalut plak aku ni.. hehehe..i'm sorry...

yg pasti aku x sabar nak tunggu cuti raya ni... hehehe..

pada semua yang mengenaliku... ku ucapkan
"SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA YANG BAKAL MENJELMA"...



IBADAT HAJI...TELAH TIBA LAGI...MENUNAIKAN IBADAT PANGGILAN BAITULLAH...

No comments:

Post a Comment

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers