Friday, June 28, 2013

Perkongsian di Hari Jumaat yang mulia...

Assalamualaikum...

Perkongsian di Hari Jumaat yang mulia...

Apa reaksi anda bila sesorang itu bisa meramal hidup mati seseorang itu...
Siapalah kita nak menentukan mati hidup sesorang itu kan..
Kerana terlalu taksub kepada product kesihatan ciptaan Manusia...
sanggup mengenepikan hukum & Qada Qadar Allah...

Memang banyak product2 kesihatan kat Malaysia skrg.. tumbuh bagaikan cendawan..
Nak sihat? nak kurus? nak gemuk? nak pregnant? semua ada... memangla kita ikhtiar...
tapi yang memberi itu adalah ALLAH... ingat !!!! ALLAH sahaja...
Janganlah terlalu bangga dengan apa yang telah dicapai...
ALLAH dah bagi tu cukup baik... & kalau ALLAH nak tarik balik apa yang
nikmat yang DIA telah beri.. sekejap jer... Beringatlah...

Dan bila anda dah ada semuanya.. cukup lengkap.. juga beringatlah.. jgn pandang rendah pada mereka yang belom "cukup lengkap" itu..ALLAH tau apa yang dirancangnya adalah TEPAT.. jika susah..pasti ada kesenangannya dikemudian hari...InshaAllah..ALLAH itu maha ADIL..

Saya cakap ni GENERAL.. peringatan tuk saya juga...

Sama2lah kita muhasabah diri... Insha-Allah...
feeling blessed.




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

1 comment:

  1. yer segalanya dari Allah...cool ye...ada hikmah semua

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers