Wednesday, May 4, 2011

Persiapan My E-Day ~ Mini Pelamin DIY ~

Engagement saye ni idok lah grand mana... kecik2 jer.... disebabkan bilik saya adelah kesempitan...xleh nak muat ramai2.. maka, sarung cincin buat kat hall....

Pikir2... jom la kite deco skit2 bagi naik sikit seri kan....

ni la hasil mini pelamin DIY saye... hehehe...


simple jer....

kain langsir tu cari kat nagoya.. yang murah2 jer... balik mak tolong jahitkan.... (kain langsir tu x iron kan..nampak sgt kedutnye...hehe..)

 
pastu gi A Tu Z cari bunga2 sikit....

Ranting kiri & kanan tu pinjam dari kak ani... ambik kat SPA dia...hehehe...

Carpet bulu2 tu saye beli kat Bandar Sunway...

Amacam??? OK tak??? Patutnye kat tengah2 tu saya letak bantal sila... tapi, saye x selesa bila dok atas bantal sila tu.... rugi jer saya sewa sampai 25hengget...huhu...


model tak berbayar...ahaksss....:)



16 comments:

  1. lagi puas hati kalau buat sendiri kan shu....

    ReplyDelete
  2. waaa bestnyerrr
    wink wink
    alaa len kali sis beli jer bntal sila tu
    t boleyh gune lagi

    ReplyDelete
  3. simple dan cntik...

    tak sempat nk bergambo kt pelamin...ramai sgt makcik2 dok sembang depan tuu...

    ReplyDelete
  4. bila sme kite diy sndiri...mmg satu kenangan yg sgt2 best utk dikenang...

    ReplyDelete
  5. Ok what simple n GOJERS lagiK...

    X iron pn stiLL nampak kesantekkan ok..

    kreatip kamo nieh

    ReplyDelete
  6. suria amanda ~ yer la kan... diorang boleh...kite lagi boleh..hehehe..

    ReplyDelete
  7. nurkaloi ~ yer la kan...leh wat bisness.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. miyoko ~ ahahaha... yer la kan... biasala..umah shu sempit... camtu la jadinye...hehe...

    ReplyDelete
  9. posh ~ cantik yer sis...waaa..TQ..:)

    ReplyDelete
  10. ratusiput ~ betul tu kak ratu... rasa berbaloi kan..:)

    ReplyDelete
  11. op_ida ~ tu hasil koleborasi antara shud & fyda...hehehe...

    ReplyDelete
  12. Buat sendiri dapat save budget kan???....
    Selamat bertunang....

    ReplyDelete
  13. tima kasih semua...sayang korang !!!

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers