Friday, May 20, 2011

Saya Excident !!!!!

Eeeee... geramnyeeeee............

Tadi masa saya nak kuar lunch, saye excident... tapi, tak teruk pon.. jari terkehel sikit.. tapi, sakit x hilang lagi sampai sekarang...adoiiii...sakit !!!!!! huhuhuhuhu...:((

Si apek tu la.. masuk simpang menonong jer.. terus dia langgar tayar depan moto saya...
Tapi, alhamdulillah, saye x jatuh gedebuk... sib baik... apek tu mintak maaf.. sib baik dia mintak maaf & tanya saye ade luka kat mana2 tak.. huhu...

Camni la nasib penunggang motor... ape leh wat kan...huhuhu..

Pasni, kena lebih hati2.. tapi, kita hati2..org len x hati2..camner????


10 comments:

  1. Malang Tidak berbau..nasib baik awak ok kan :)

    ReplyDelete
  2. ingat jatuh tergolek bok...
    seb baik x paper...
    hati2 yer...

    ReplyDelete
  3. kite berhati2 tapi orang yang buat kita sakit hati... take care dear!

    ReplyDelete
  4. sis hati2..darah manis org kata:)

    ReplyDelete
  5. seb baik xdak pa... get well soon k..

    ReplyDelete
  6. darah tengah manis nie...kena lebih hati2 taw....

    ReplyDelete
  7. yelah betul tu darah ngah manis ni...kena sentiasa hati2.tp kdg2 mende2 cmni...kalau kite tak langgar org..org langgar kite.tu yg susah tu.

    ReplyDelete
  8. masa sakit tu patotnya letak ice kat situ.. sampai sakit tu hilang.. macam terlewat je saya bagitau ni kan..hehe

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers