Friday, May 27, 2011

Karena Ku Cinta Kau.....

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar...
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...


Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar...
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...
Kau...



Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Kutahu kau slalu ingin denganku
Kulakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tau ku cinta kau

Jika kau tak percaya padaku
Sakitnya aku...
Jika kau lebih dengar mereka
Sedih hatiku...



Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...
Kau...

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Kutahu kau slalu ingin denganku
Kulakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tau ku cinta kau


Noted : Rindu kat En.Tunang.... dah 2 minggu x jumpa.....:((





11 comments:

  1. alolo..siannya..tgk bumbung rumah pun jadilah ye..

    ReplyDelete
  2. alolololooo... sweeet betoii entry nie! hehehe..

    ReplyDelete
  3. mekasih semua...hihihi...kite tindu tunang kite...huhu...

    ReplyDelete
  4. huii.. itu betul2 rindu tu.. dah tunang ni, makin rindu dendam taw.. cpt2 kawin.. hari2 boleh tgk muka smpai lebam :)

    ReplyDelete
  5. sweetnya... takpe shu jauh di mata dekat di hati.. :)

    ReplyDelete
  6. korang berdua memang nice.. :D
    happy tengok shu sekarang ni..

    ReplyDelete
  7. hebatnya madah pujangga dia...

    ReplyDelete
  8. takpe jgn jumpa selalu..tunangan ni panasssssss..bg rindu sket

    ReplyDelete
  9. alolo..windu nyek.....baru best xjumpa lama2..baru leh windu dendam....

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers