Tuesday, October 1, 2013

Review Majlis Sanding 24 March 2013 - DoorGift

Assalamualaikum...:)

Untuk doorgift aku takde buat bunga telor @ beg kertas yg dlm isi mcm2 tu... tak buat langsung... mcm leceh la... hihihi..

Aku kasi Popcorn jer uollsss.... senang... aku order dekat ASKONE POPCORN kat Taman Selasih, Kulim, contact # 019-5475995.. B2B area Utara kalau korang berminat leh la contact diorang... yang bukan area utara kalau berminat leh la contact tanya..kot2 depa ade buat delivery kan...yang aku ambik ni harga dia RM1.20.. tapi, sebab aku ambik banyak dlm 1500 paket dia kurangkan RM1 jer... sedap popcorn ni tau.. semua tetamu puji cakap sedap... ade yang sampai mintak lagi..hehehe..

Selain popcorn diorang ade jugak kerepek pisang, ubi  dan lain2...Packaging dia pon banyak..mmg puas ati la....yang sticker nama pengantin tu diorang siap2 buat... kita just bagi details jer..

 




Harap dapat membantu B2B yang tgh pening nak bagi apa utk Doorgift...:)


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. rugi tak pegi klau tak dapat popcorn..nice door gift lain dari lain

    ReplyDelete
  2. Idea yang bagus boleh di paraktikkan, jimat kos jugak sebenarnya dari beli benda2 merapu lepas tu masukkan dalam beg tu.

    ReplyDelete
  3. Ok jugak kan buat camni..Good idea :-)

    ReplyDelete
  4. wewittt....door gift rare sgt okey! rugi tak pi kenuri shu ni...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers