Wednesday, April 4, 2018

Hai Assalamualaikum... It's been awhile... since 30/8/2016

Hai semua...

Setelah 2 tahun menyepi.. entah kenapa tiba-tiba hari ni rasa nak update blog.. sebenarnya takmau dah update blog sebab banyak sangat kenangan yang ada dalam blog ni... kenangan dengan arwah mak terutamanya... huhuhu... ni tengah taip pon rasa sebak.. entah kenapa taktau.. rasa macam terflashback balik segala-galanya...

Saya still mcm dulu.. takdak apa yang berubah... dah 3 tahun mak pergi tinggalkan aku.. usia perkahwinan aku pon dah masuk tahun ke-5.. tapi still berdua.. belum dikurniakan baby.. Allah nak kami honeymoon lagi..hehe..aku OK jaa...

Aku masih macam dulu.. takde apa yang berubah..cuma kehidupan aku berubah sejak mak pergi bertemu Illahi..

Taktau nak cerita apa untuk permulaan setalah 2 tahun menyepi...Jumpa lagi next entry..InshaAllah...

Aku yang terkini....hahaha...

4 comments:

  1. welcome back...jom la aktif balik... :)

    ReplyDelete
  2. Welcome back babyshu..hehehheh kan kan bila aktif bloq jmpa banyak kenangan manisssss dulu dulu... paling best KENANGAN thn 2010LAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la kak nida... byk sangat kenangan dok berlegar2 ni... xpalah.. yg berlalu biar berlalu..kita teruskan hidup.. hope yg manis2 ja untuk masa akan datang ni...

      Delete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers