Monday, January 18, 2010

WEEKEND AKTIVITI....

Salam...

Minggu ni aku ngan family pi memancing kat area Penang port.
Kami start memancing pkl 3p.m. panas giler beb.. cadangnye nak pi malam.. tapi, biasa la abg aku sorang ni.. malam dia prefer dok rumah.. xnak keluar.. dia nak manjakan dirinya di rumah je.. hehehe...

Pic yg sempat kami capture..>>>>>>>


**Farish, tok ayah & maktok**


**mak buyung pon nak tunjuk skill memancing**


**pose dr aku..**


**Kapten Pencen sedang menunjukkan skill**


**sempat lagi ambik pic feri PULAU PAYAR**

Area penang port tu banyak ikan..seronok mancing kat situ..Nasib tak baik, padan muka kami kena halau ngan security...sbbnye kat situ "KAWASAN LARANGAN MEMANCING".. degil betul..abg aku la..nk sgt memancing kat situ.. banyak ikan katanya.. dia ingt dia STAFF PENANG PORT dapat authorithy memancing kat situ..last2 hampeh...dengan rasa hampa..kami pon balik rumah..tp, dapat jugak ikan 4 ekor.. kira puas hati la jugak...


**Wajah Farish yg kepenatan.. "Achu..jom la balik...."**

Pic abg aku Zaid x sempat nak capture.. bukan apa.. abg aku tu pemalu skitt...hehehe...

Jumpa lagi di next entry.. Daaaaaa....

No comments:

Post a Comment

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers