Wednesday, December 22, 2010

Dia Sangat Prihatin Terhadap Kawannya...

Salam & hai semua...


Dah lunch... saye makan roti jer... untuk 2 bulan akan datang... saye serius mau diet... diet secara sihat.. tanpa mengambil seberang ubat...hihihi... leh caye ke ni... :p

Ok, kite bukan nak cite pasal diet k.. saye nak cita pasal anak sedara saya Tasha...

Semalam dia tido ngan saye... ntah nape plak dia rasa nak tido ngan saya..hahaha... so, sebelom tido.. dia dok godek2 beg sekolah dia.. rajin anak sedara aku sorang ni....so, saye pon sambil2 tu tgk ape ade dlm beg dia...

tiba2.. saye terjumpa buku rekod pelajaran dia... bagus2...pandai gak anak sedara aku ni...semua keputusan agak memberangsangkan.... keep it up yer sayang...

tiba2... tiba2 lagi.. terstop kat last page buku rekod tu....teruja seketika...

korang nak tau ape yg membuat saye teruja ngan budak ni..... let's check it out...


PB291164


korang dapat baca tak?? kalau x dapat baca meh saye tulis balik ape yg cikgu dia komen kat Tasha...

"Membuat kerja dengan tekun, tiba-tiba bangun datang mengadu kepada guru, rakannya tidak membuat kerja yang diberi guru."

"Prihatin kepada rakannya. Memarahi rakannya kerana tidak membuat latihan di dalam kelas."


xtau nak ketegorikan anak sedara saye ni ape... PRIHATIN @ KEPOCHI... hahahaha...

Tapi aku kategorikan sebagai PRIHATIN la... sebab dia tegur kawan dia demi kebaikan.... kan..kan..kan...:)

bagus anak sedara saye ni... baru 6tahun... tadika.. lom masuk darjah 1 lagi...hihihi...



PB291169

Tahun depan dah masuk darjah 1... belajar rajin2 yer sayang....

PB291174

banyak akai ini budak !!!!!


12 comments:

  1. semoga beliau menjadi anak yang solehah ..amiinnn

    ReplyDelete
  2. TASHA SAMA BEFDAYZ ngan mamachu sofia..hihihi patotlaaa PRIHATIn budaknuaa......hihihi

    comei tasha nieh

    ReplyDelete
  3. sahrom ~ insyaAllah...aminnn...

    Kak Nida ~ ohh.yeke..a'aa la... hihi... sama erk.. prihatin sungguh dia...:)

    Kak Iena ~ ade erk...mana nak tumpahnye kuah..kalau x ke nasi..hihihi...

    ReplyDelete
  4. Cikgu ke yg kasi komen cam gitu...

    hehe..rasanye kepochi kan kalo camtu...hahahhaa..

    ke, dia jeles kt kawan dia yg tak wat keja sek tuuu...

    ReplyDelete
  5. miyoko ~ hahaha... kdg2 dia mmg kepochi...:p

    menjeles adalah hobi dia...

    ratusiput ~ kan... bebudak skrg ni lbh advance dr org dewasa kdg2..

    ReplyDelete
  6. hahaha mami jarum taw....menten cute....comey sangat..ngan lesung pipit dia...dan2 nak nyanyi lagu senyum.. :P

    ReplyDelete
  7. comelnya, bagus gitu kan kecik2 caring.. hehe

    ReplyDelete
  8. hehehe... cute jerk tasha... secute acu dia dan sebijak achu dia jugak nie nanti... :D

    ReplyDelete
  9. Shu Shinju: Akak sokong Shu utk terus berdiet

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers