Monday, December 10, 2012

Pergi Kuala perlis ~ Jumpa Sedara Mara Besar En.Tunang ~ Pegi Tasik Timah Tasoh = BEST !!!!!

Amboi...panjang sungguh tajuk...hahaha....

Semalam saya pi Kuala Perlis ngan En.Tunang... family diorang wat kenduri kesyukuran... jemput saya kesana... mula tu mcm xnak pegi... takot, segan semua ada... tapi, bila lagi kan nak beramas mesra ngan family bakal mentua...:)

Awal2 pagi dah bangun siap..janji ngan en.tunang nak bertolak pukul 10pagi... elok dah siap col en.tunang.. dah nak kuar.. sekali dia dok sedap tidoq..amboi222.... salah saya jugak..dia pesan soh kejutkan dia... almaklumla..sensorang kat umah... family dia semua dah gerak pi sehari awal...

 skrg dah boleh harap en.tunang drive... saya dah boleh jadi co.pilot dah..hihihihi....


Sampai jer sana..ya ampun..ramai sunguh..cam kenduri kawen... time tu la tiba2 perot sakit..huhu.. nervous punya pasai... tapi ai menten ok !!! hahaha... dengan lemah lembut sopan santun lenggang kankong...hahahaha.. terus masuk & jumpa semua sedara mara mereka...hahahaha...time ni rasa mcm retis la kejap... sebab semua mata tertumpu padaku...wahahaha... mak dia kenal2kan aku kat sedara mara... ok.. ai makin ok... dah kurang rasa nervous... gud2... cayok !!!!

semalam yang best la..pengalaman tu... xkan ada kat mana2.. Alhamdulillah...everything goes well... semalam tidoq pon senyum...:p

Gambaq xdak no... cheq malu lah nak ambik2 gambaq..nanti bila cheq dah x segan.. haaaaa... mau tau..:p

Petang tu... keluar jap jenjalan sekitar perlis ni.... tp, x sempat nak jelan banyak tempat..masa x cukup... yang sempat kami pegi Timah Tasoh lake....

Jom layan gambo....





 yang ni adik en.tunang yg kecik sekali..mimi namanya...=)

 laju...laju....buaiku laju... aku nak kawen...dengan anak raja !!!!


 suka ngan gambaq ni...cantik !!!





Ok..habis dah.... & now x sabar nak tunggu 24Jan.... saya dah tak risau nak bergaul dengan bakal keluarga mentua lepas ni....rasa nak ulang balik pengalaman semalam... =)

babai...:)


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

15 comments:

  1. heee..yeahh shuu..kite berjaya menempuhi nyaaaa..heee..btol3..satu pengalamn yang tak dapat kat manae...heee..best3:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. teha: kan... skrg dah tak malu2 dah ngan famly bakal mentua...hihihi...

      Delete
  2. next time balik kedah i nk kena p tempat neh jugak.. lawa posing bergambar disini..

    hehehe..
    muka kamu berseri2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg cantik tmpt tu..masa shu pi ramai jer pengantin dok bergambo...

      Delete
    2. berseri2 ke muka saya? TQ..hihi.. Alhamdulillah..=)

      Delete
  3. dekat umah tok saya dah shue......empangan timah tasoh mmg best..awat x lajak pi padang besaq?? :) leh shopping

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yeke? x sempat la yang... masa suntuk... next time insyaallah...:)

      Delete
  4. ikhlas cakap, semua pic acu dlm ni CUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN !!!!
    fesyen sOpan santun....

    acu, nak belajaq cr pakai pashmina camnie.....blew? kasik tutorial blew

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh kakakku... TQ la banyak2...hihhi..nanti belanja durian crepe.. hehehe...
      senang jer..dlm utube banyak...

      Delete
  5. k.ina rajin p perlis,selalu lalu ja kat timah tasoh ni tp x penah lak singgah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ina..cer singgah sekali ambik gambaq..lawa tmpt dia..

      Delete
  6. k dee aritu xleh nak duduk tau kt kerusi2 & buaian2 tu..sbb penuh ngan couple merendek..hehehe..tapi timah tasoh mmg cantikkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak dee..puas shu dok mengeja merendek tu..hihihi... masa shu pi xramai org pon..sebab ari nak hujan...kilat sabung mnyabung..risau gak...hahaha..

      Delete
  7. wah kak shu yang konfiden..memang cun !! seronok tak ada adik...selalu kan memg adik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. yani : seronok ada adik..tapi, xtau la..kadang2 kan..en.tunang jalan ngan adik dia pon kak shu ada rasa cemburu... kadang2 jer...hihihi...

      Delete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers