Wednesday, October 13, 2010

For The Rest Of My Life, I Will Love U ALLAH...

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO

And theres a couple words I want to say

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I...I`ll be there for you

I know that deep in my heart

I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
OOOO

And theres a couple word I want to say

I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

I know that deep in my heart..


6 comments:

  1. YA ALLAH.. kau berilah kekuatan kepada kak shu ku ini... INSYALLAH.. :) we always here sis... WINA, SIS NIDA, TITIN & the rest kekawan BLOG akak.. i want u to cheer up... tak mau tngok lagi sis camnie.. tngok wina dah sakit mata tau.. sbb risaukan akak....

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, Kau permudahkanlah urusan sahabatku ini...mudah-mudahan beliau kuat dan tabah menghadapi dugaan yg telah kau berikan itu....

    Shu, we are here with you dear...byk2 bersabar ye..

    ReplyDelete
  3. shud...tatkala sendirian GEMBIRA SUKA DUKA ALLAH laa tmpt kira berpaut....so, jalan terbaik ISTIQARAH....dan selebihnya mintak pandangan yg lebih dewasa....jika jalan yg terbaik PERPISAHAN...so, do the best...supaya tak nyesaL kemudian hari...apa-apapn akak DOAKAN yg tebaik buat shud.....LoVe U dear

    ReplyDelete
  4. ape pun yang berlaku... tabahkan hati... Allah sentiasa bersama kita dan menyayangi kita....

    ReplyDelete
  5. Shu: Shu, mintak maaf ye.....sekadar pendapat utk awak yg cam adik akak. Akak x tau apa yg tersirat di sebalik yg tersurat......Tp klu ini ada kait mengait dgn kecewa, perpisahan......jln terbaik.....istikharah dan tngkan diri. Kadang2 Allah temukan kita dgn org yg salah supaya dgn itu kita bakal bertemu dgn orang yang tepat dlm hidup kita......Maaf kalo pendapat akak ni silap......

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers