Monday, April 30, 2012

Countdown 1st May...

Assalamualaikum....

Flashback ~ 30th April tahun lepas..pada saat ini saya sedang bizi berinai kat butik kak Elly Elle X'zora Gemini untuk majlis bertunang saya pada keesokkan harinya iaitu 1st May 2011...cepatnye masa berlalu... nak patah balik boleh tak? hihih..:)



with kak Elly...

Lepas berinai.. gi tesco cari buah Epal tuk hantaran.. dengan jari jemari berinai... semua pandang2...dah rasa cam pengantin baru jer...ahaksss....

Memang sangat cepat masa berlalu... fasa pertama dah lalui.. sekarang menunggu nasik minyak plak... insyaAllah... encik tunang saya membawa perkhabaran yang gembira tuk saya semalam....

InsyaAllah, semoga apa yg dirancang dipermudah olehNYA... Amin...

30April juga adalah 1 tarikh yang sangat mendukacitakan bagi saya 6tahun lalu.. tapi, xnak ingat... kang spoil mood saya...huhu...


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. amin..amin..kak mendoakan MAJLIS kamu bejalan lancar yaa adikcomei

    nih hat per.lama sila simpan dlam -dalam sec.rapii..jangan selak dh naa..sebaliknyaa tegok arah kedepan...

    wah tak sabaq nak makan sik Minyak neh

    ReplyDelete
  2. bunyi mcm x lama lg dah nak mkn nasi minyak acu ni....

    ReplyDelete
  3. kak nida : mekasih..insyaallah... dalam tahun ni jugak !!

    ReplyDelete
  4. kak ina : rasanya camtu la... dalam tahun 2012 ni jugal insyaallah..doakan berjalan lancar yer..:)

    ReplyDelete
  5. wah..sekejap je dah setahun bertunang eh..

    ReplyDelete
  6. yg tak best tak yah ingat dan tak yah tulis..sebab tulisan itu adalah ingatan :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers