Tuesday, April 10, 2012

Mimpi Baby Girl Yang comel Giler !!!!

Malam semalam saya ade mimpi...bagi saya mimpi ni memang best...

Saya mimpi saya melahirkan seorang baby girl yang sangat comel & bambam...

Yang bestnye.. saya dapat tengok muka baby saya tu..memang comel sgt !! terbayang-bayang lagi muka baby tu sekarang ni..mulut dia merah... lepas saya lahirkan baby tu.. doktor bagi saya pegang & cium baby tu..& saya cium tepat ke bibir baby comel saya tu...:)

Ya Allah... memang sangat indah mimpi semalam...

Adakah rupa baby girl dalam mimpi saya tu adalah sama ngan baby saya bila saya da kawin nanti?? InsyaAllah.. Amin...:)

Nak mimpi baby girl saya lagi lah malam ni... please baby !! datang dalam mimpi mummy lagi malam ni yer sayang...:D


ade la jugak iras camni baby girl dlm mimpi saya tu... oh..ini adik Aceh masa 1st day melihat dunia..:)




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

  1. apekah????acu...nikah cepat...cepat tau...x sabar along nak tambah anak buah ni...

    ReplyDelete
  2. gebunya aceh masa baby..geram..tetiba nak baby girl jugak tp 2 tahun lagi...shu penyayang..Insya Allah kawen cepat dapat baby

    ReplyDelete
  3. k.ina pun x sabaq nak tgok bb acu nti,mesti comel bangat!

    ReplyDelete
  4. saje blog walking..jumpa pula blog ni..nice blog..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers