Monday, April 2, 2012

Tutti Frutti !!! Alamak !!!!!

Dah lama ngidam nak makan aiskrim yogurt ni..akhirnya sampai gak ari sabtu lepas...

Nak makan aiskrim tutti frutti sanggup meredah jammed.. ntah apa yang ramai sangat kaum2 alif-nun-dal-ya-alif ni buat kat Juru Autocity tu pon taktau.. naik fade-up !! rasa cam nak cancell jer tutti frutti tu..

mula timbang RM18.00.. pastu tambah coklat rice sikit terus naik 30sen.. mahal nau....huhu..

Tengah dok makan tetiba diorang tutup lampu...ingat ade yg nak wat suprise birthday ke apa.. upanya EARTH HOUR daa... maka....

bergelap gulitalah kami sambil ditemani sebatang lilin... lomantik dak??? hihihihi...

Pendapat saya ok ok jer tutti frutti ni.. paling banyak makan adalah Fairuz...


pastu jap tadi tengok kat FB pasai ni...

Alamak!!!


Ok Ustaz..saya STOP kejap sampai dapat confirmation...:)




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

3 comments:

  1. acu....tebantot dah nak makan TF...huhuhu

    xpa xmengandongg so, leh abaikan ja..hehehehe

    acu, xsabaq nak tgk pic smlam..

    huhuhuhuh, lupa bawak pum susu..so laaa CEKANG....;p

    ReplyDelete
  2. bg akak ..akak lg suka Baskin Robbin dari TF..tak tau la napa..tekak sedapp...cuma now masih pantang lagi ais..huhuhu..kecur je nengok

    ReplyDelete
  3. akak pun hari ahad lepas pekena TF nie...lepas gian nak makan ais....amik red velvet skit...skali xbest lak...huhuhuhu

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers