Wednesday, November 7, 2012

Melawat baby Nuha & Ibunya....

Salam semua...

Bertambah lagi sorang umat Rasulullah S.A.W di bumi Allah ni.... my BFF Ecah selamat melahirkan baby gurl yang comey lotte gebu gebas cam ibunya...

Aku gi melawat Ecah bersama my BFF Afini... the only one BFF yang close setelah ecah mendirikan rumahtangga... Afini mengeluh... "esok hang kawin aku dah xdak sapa... nak kena indipendent".. alololo... jgn la gitu pini... esok aku dah kawin.. rasa nak ajak keluaq sembang2..calling2 ja... insyaAllah, aku rasa bakal suami aku sporting orangnya.. takat nak jumpa together2 ngan hang dia no hal.....=)

Baby Nuha masa kami sampai dia celik jap.. dlm 5minit ja..pastu dia bantai tidoq sampai petang... baby gitula kan..tido jer...

Lama gak kami lepak umah ecah... lagipon mak ecah soh kami temankan ecah jap..mak dia nak keluar jap gi beli barang... bila dah kami2 ja tinggal... apa lagi...sendiri mau tau la... xpadan ngan maktang ecah tu.. sama naik... hihihhi...baby Nuha rileks ja tidoq..bising la lagu mana pon...hahaha.. lepastu dengar plak Ecah dok bercerita pengalaman bersalinkan Nuha... aduhai.. gerunnyaaaa.....huhu....



 baby bambam ni namanya.. Nuha Qairina binti Ahmad Syazwan..=)



tido jer dia..dpt plak tilam Vono..hehehehe..:p

Lepas balik dr tgk baby Nuha.. cam biasa..sesi gosip2 gurl antara aku dan pini di mc.D... hihihi...



aku turun lagi 2kg.. ade nampak perubahan tak?






En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

4 comments:

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers