Monday, November 26, 2012

Dating With Rayyan

Salam... :)

Aritu ibu rayyan ajak temankan dia soping... acu ok jer... best gak window soping nih... pulak tu dapat polok2 rayyan acu yang makin bijak sekarang.....

pandai jer senyum bila kite agah dia.... & now dah pandai nak sembang2 ngan org... pom pang..pom pang.. apa yg dia bebelkan taktau lah...

Ibu rayyan x bawak stroller.. lupa katanya..so, kena la kendong dak comey ni.. mulanya acu cakap.."xpe..sebab rayyan kecik jer... kalau rayyan besar skit myb lengoh la tgn ni"... rupanya tidak ok.. dukung dia 5minit pon dah penat.. boleh tahan berat gak dak ni... pulak tu xnak dok sengap... kaki tgn kepala pusing sana sini....





hishhh..geram ngan budak pipi kembong ni...

 rayyan ushar jer Coolblog acu...hehe...

Rayyan Mr.Potato !!! =)




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

3 comments:

  1. ala rayyan niii..comeyynnyeeeee lahaiii:D

    ReplyDelete
  2. rayyan sangat emsem....mata diaa super chantik mcm pakai lense barbiedooL....hihihihih
    pp acu nampak glowingg..apa rahsia nih :)

    ReplyDelete
  3. wuuuuu ...
    geramnye tgk rayyan ...
    nk peluk dia ketat2 boleh ...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers