Saturday, November 10, 2012

Say Happy 3rd Anniversary to Blog Shu Shinju !!!!

Salam semua... !!!!

Hari ni genaplah 3 tahun saya bergoblog !!! hehehe... sungguh cepat masa berlalu... Aduhai... Actually rasa happy giler sebab dengan berblog, saya punya beratus kawan baru... walaupon x semua yg saya kenal... dari pengalaman selama 3 tahun ni.. mostly semua kawan2 blog saya adalah SUPER BEST !!! THANKS KEPADA KORANG !!!! SAYA SAYANG ANDA SEMUA !!!!

Rajin2 lah jengok kesini lagi yer..=)

Kalau boleh xnak berenti berblog... selagi terdaya nak kumpul lagi anyak kawan...hehehehe.... berkawan biar berjuta kan...kan..kan...kan....


Salam sayang peluk cium muaahhh...muaaahhh... dari saya....=)


note : Ehhhh...Esok 11 November la....!!! hihhihi...




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers