Thursday, January 31, 2013

Aku Terima Nikahnya ♥Fairuz & Shu ♥ ~ Part 1

Salam....

Hari ni genap seminggu kami nikah... Ya Allah... cepatnya masa berjalan... kalau nak diimbau balik time ni saya tgh bizi makeup...hihihi...

Dari mana nak mulakan ni erk...hahaha.. taktau....

ok.. kita mulakan dari makeup..

Janji ngan butik makeup pukul 11pagi.. akad nikah pukul 2ptg.. kira timing cantik dah la kan.. makeup dekat 2 jam.. balik tu boleh la rilek2..posing2 atas pelamin jap sebelum ke masjid tuk acara ijab & Qabul..:)

 peneman a.k.a pengapit saya aritu... TQ titin cayang...

 dah 90% siap ni... betulkan apa yang senget..hihi..

ok..siap !!!Ok tak??? dah... jom balik..

Abah ade buat majlis tahlil & arwah jugak aritu...org masjid dtg dlm kul 11.30pg... depa cakap saya time ni mesti dup dap dup dap.. serius x rasa lagi pon..sehinggalah sampai masjid..masa kat tangga saya dah nampak ramai org kat dlm..time tu baru lah jantung ni rasa nak gugur...hehehe... tapi, mata tetap nak mencari en.suami...hihihi..gatai tau...:p

pose sorang2 dulu atas pelamin...

Mini Pelamin Kertas by Secret Garden Bridal House... Berminat boleh cari diorang kat Facebook...:)

 jue dtg awal & balik awal..sebab dia rushing nak balik kelantan..ade majlis kawen gak... TQ jue.. sudi dtg..;)


bergambar puas2 dengan buble talk...:)

dengan cik titin... my pengapit...:)

lepas ni turn kamu la plak sayang !!

dengan kakak2 ipar saya.. sorang lagi xtau gi mana mak buyung tu..hehehe... (btw, mak buyung dah selamat bersalin 4hari lepas saya akad nikah)...


Lepas ni saya cite kat masjid plak yer... kenangan yang x dapat saya lupa sampai bila2...



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

9 comments:

  1. Saya dulu sehari nak nikah tu, tak boleh tido...Huwaaaaaaa!!~ Ingat lagi..Tido sejam jeks kul 2am, kul 3am dah bgn.. Nikah lepas asar nih...

    ReplyDelete
  2. cantiknye shu..berseri3:)...mase ni blom neves lagi la kan tu yg posing sakan atas pelamin tu..hikhikhik:p

    ReplyDelete
  3. cantiknya shu! tahniah shu! semoga berbahagia selamanya.aminnnn

    ReplyDelete
  4. bla masa akak ipr shu amik gmbo org tgh bc paper tuu...hihihi...

    cntik sgt manja mekap kannn..puas hati tak shu??
    apa2pun, u look gojes...susah2 je risau 2-3 ari b4 majlis...hehehe....pengantin selalunye akan nmpk yg plg GOJES... :)

    ReplyDelete
  5. cik pengantin sangat cantik n sangat berseriii gitew...cik pengapit pun comel..k.shu cantik mini pelamin tu simple n nicee sama cam yg yani nak wat taste sama nih

    ReplyDelete
  6. cik pengantin sangat cantik n sangat berseriii gitew...cik pengapit pun comel..k.shu cantik mini pelamin tu simple n nicee sama cam yg yani nak wat taste sama nih

    ReplyDelete
  7. FhewwwLamaaaakkkkkkkk..... chantik begaya da bommm's :)

    ReplyDelete
  8. taHniaH sHu....saNgaTTTTTTT coMeii dan caNtik...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers