Thursday, January 31, 2013

Aku Terima Nikahnya ♥Fairuz & Shu ♥ ~ Part 2

Salam....

Lepas sesi photogediks ngan geng blogger kat umah... en.suami call cakap diorang semua dah sampai masjid... hohoho... dan2 semua kalut ke masjid...

Sesampainye di masjid...terus kecut perut tgk ramai dah sampai... terketaq2 kaki ni..jantung rasa nak luruh...tapi, nasib baik ade mak, kawan2..kakak ipaq teman dok sebelah....

Semua dah ready... tok kadi mulakan khutbah nikah... serius betol tok kadi ni... masa kat pejabat agama aritu bukan main loqlaq...hehehe...

 Saat yang dinantikan.... Abah mintak nak akad nikah sendiri... sebab anak perempuan dia sorang ni ja...hihihi....

Saat abah nak lafazkan.. abah terhenti seketika... "Aku nikahkan akan dikau dengan anakku.... "Abah tertunduk menahan sebak.... aku time tu dah merambu ayaq mata... x boleh tahan... Ya Allah... masa tu baru aku sedar yang abah sayang sgt kat aku.. & sedih nak lepaskan aku...abang zaid dtg belakang abah urut2 bahu nak tenangkan abah... seketika kemudia..abah dah ok....(ada ambik video..nanti share kat sini...)..

 abah tertunduk sedih....:((

Alhamdulillah... tepat jam 2:37pm, aku sah bergelar seorang isteri.....


solat syukur...

 penyerahan mas kawin...

sarung cincin...

1st time ok aku salam cium tgn dia..hehe...


Alhamdulillah..... lega penantian dah berakhir...




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. terasa sayu la pulak part nikah ni...sobs sobs

    ReplyDelete
  2. alhamduLillah setel dah bab ni...... shukurr

    ReplyDelete
  3. Tahniah Shu & Fairuz...

    Lawa kaler baju Shu...cantik...makeup pon cantik :)

    ReplyDelete
  4. sayu Lak rs bc entry nih

    naseb baek ujung2 ade gmba hepi! hehehe

    comeL La..! Sya nnti nikah xtaw La nk wat ad pelamin ke x.. uhukk

    ReplyDelete
  5. alolo comeyyy sgt!!! tahniah lagi skali :)
    luv ur baju la dear...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..sumenye da setel kann...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers