Monday, January 14, 2013

Sepuluh !!

10 hari lagi bakal mengakhiri zaman keremajaanku... hahaha...apa rasa 10 hari menjelang hari pernikahan??? sekarang ni tido dah makin susah... asyik terpikir mcm mana hari nikah aku nanti... persiapan mostly DONE... tinggal dlm 20% jer lagi kot... xde la kelam kabut sgt.. sebab nikah jer kan.. nak bizi nanti time resepsi kot...

Semalam adalah hari terakhir aku & en.tunang berjumpa... settle semua benda ngan dia semalam.. & barang hantaran semua dah pass bagi dia... kami tak akan berjumpa sehinggalah pada hari nikah nanti...kalau ikotkan sebulan dah x leh jumpa kot.. tapi, banyak benda yang belum settle.. & semua tu melibatkan kami bersama...

macam tak percaya ok..aku dah nak nikah... berharap semuanya berjalan ngan lancar...amin....

please doakan kami yer... 


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

11 comments:

  1. best of luck dear...semoga semuanya going smoothly..=)

    ReplyDelete
  2. waaaa..bestnyer hantaran semua dah setel.....gud luck..senyum2 je tau...

    ReplyDelete
  3. AMIN!!~ Insyaallah..Semuanya baik² saje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah..amin...thanks kak linda..:)

      Delete
  4. insyallah akak doakan semoga dipermudahkan segala urusan! amin! :)

    ReplyDelete
  5. knida doakan majlis shud..bejalan dengan lancar...in sha allah :)
    teruskan BERDOA ya

    ReplyDelete
  6. kak shuuu dah tak berapa nak remaja la pasnih ihhihi...all the best !

    ReplyDelete
  7. good luck, dear...apa perasaan shu, skang...shu...nape tin rasa tkt nk kawen niii...hahahaha

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers