Wednesday, January 23, 2013

Mengimbau Kisah Kami Sebelum Dijab Qabulkan...

Setelah 4tahun 5bulan ++ perkenalan kami.... setelah 1tahun 8bulan++ kami bertunang... sekarang tibalah masa yang kami nantikan... kami berdua bakal disatukan sebagai Suami+Isteri yang sah...InsyaAllah.... kurang 24 jam lagi...

kisah perkenalan  kami....{LINK}

banyak suka duka selama lebih 4 tahun perkenalan kami... berharap diusia perkenalan kami yang panjang ni..kami dapat saling memahami antara 1 sama lain...bertolak ansur.. sayang menyayangi... InsyaAllah....

Now, dah x boleh bangun tido lewat... semua kerja jadi double.. hehehe.. dah tak boleh nak bergantung harap ngan Mak..Ohh.. saya pasti rindukan zaman anak dara saya selepas ni... 28 tahun hidup bergantung harap ngan mak abah... anak manja mak abah.. pasni kena manja ngan suami la plak..hihihi...

And, selepas ni.. dah ade 2 mak & dua abah... hehe..gugup plak nak panggil "mak+abah" kat mertua... dulu takde adik.. sekarang dah ade 3 orang adik perempuan...

Berdoa semoga saya bisa jadi seorang isteri yang solehah..hormat kepada kedua orangtua & mertua...& paling penting semoga suami saya bisa mendidik, menjaga, menyayangi & membimbing saya ke jalan yang diredhai ALLAH... Amin....

Korang doakan kami ya.... Lots of Love !!!! 



Nota : Auto-Publish.... bakal pengantin dah start cuti...:)


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. IN sha alLah, in sha allah..... moga sume yg di idamkan telaksana......

    ReplyDelete
  2. semoga segalanya dipermudahkan..dan bahagia sampai Jannah..Pray for u :)

    ReplyDelete
  3. in sha Allah...semoga shu boleh jd isteri n menantu yg terbaik....

    mesti time ni mcm2 perasaan dok ada kan...x sabaq,ketaq,sebak...mcm2 la..

    semoga shu kuat,sabaq n tabah menempuh dugaan2 dlm rumahtangga

    ReplyDelete
  4. heeeee..congratulation shuuu..semoga semuanya ok..aminn:))

    ReplyDelete
  5. gud luck dear...selamat melangkah ke alam rumah tangga plak

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers