Tuesday, February 5, 2013

(VIDEO) My Akad Nikah - 12 Rabiulawal

Salam...

Arini nak share video hari nikah saya aritu...


Takleh tahan..tiap kali tgk mesti sebak... time akad abah terberhenti sebab sebak nak lepaskan anak perempuan tunggal dia pada org lain..:(

After majlis malam tu sembang2 ngan abah.. saya tanya dia abah sedih ke? dia cakap mesti la sedih.. nak lepaskan anak perempuan sorang abah ni kat org lain..lepas ni abah dah takde apa2 hak keatas kamu... huhuhuhu...:(

Tapi, dari pandangan aku lepas kawen ni... abah makin sayang kat aku.. aku dapat rasakan kelainan tu...

baru sekarang rasa sedar kesilapan yang dulu2 terhadap mak abah...

Adah janji takkan lukakan hati mak & abah lagi lepas ni....

Ya Allah... Ampunilah segala dosa kedua Ibubapaku... peliharalah mereka & murahkanlah rezeki mereka...  Amin...

Sekarang pon masa aku banyak dihabiskan bersama suami... rasa rindu nak sembang2 melawak ngan mak abah... sib baik la aku kawen ngan orang dekat.... :)

Aku taktau reaksi mak camna masa time abah sebak tu.. sebab mak dok belakang aku... tapi, aku sure mak pon dah banjir.. sebab mak ni sensitif skit...

SAYANG MAK & ABAH DUNIA AKHIRAT !!!!! 





En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

1 comment:

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers