Friday, April 22, 2011

Baik Ko Bayar !!! Kalau tak... aku report sama Bapak Polisi !!!!!!!!!!

Sangat tak suka bila sedang $$$$ saya asyik dok keluar je bulan ni cam air... tetiba dikejutkan dengan berita ADA ORANG LANGGAR KERETAKU SAMPAI KEMEK !!!! huhuhuhu...:(

Kejadian berlaku petang semalam... abah yang drive keta saya tu... kata abah "ah pek" tu reverse tak tengok belakang.... amboi !!!! amboi !!!! amboi !!!! besa tau !!!!.... pulak tu... bila bawa pi pomen..gtau harga nak kena bayar... si "ah pek" tu cakap mahal plak... banyak cantik muka kau... dah langgar keta orang... cakap mahal plak nak repair... kalau aku report polis..sah2 kau kena bayar saman RM300 ok... so, baik kau bayar jer berapa yang pomen tu nak !!!!!

Xpe.. abah dah ambik no plat keta dia... & no. fone dia.. agak2 call x dapat... kite report polis jer yer abah....

Kesian mySATRIA PERKASA !!!! sakit tak sayang ke langgar????? huhuhu....:(


hurrmmmmm.... sabo jer lah !!!!!


10 comments:

  1. Haaaaaaaaa aper lagi suruh lepa BAYAR BAYAR... kita bako ajer

    ReplyDelete
  2. xpe...satria perkasa pasti gagah kembali!!! sabar ya yayang!

    ReplyDelete
  3. sib baik abah shu ok je xde apa2..kalo dia tipu..report polis je shu..

    ReplyDelete
  4. hai..dr belog deqna..
    mesti tensen bila keta kena langgar.harap apek tu tak lari dr membayar

    ReplyDelete
  5. nak kena dah aHpek longsi nie....

    wa kalate u punya kaki baru tau....tekan padel minyak tak hengat...tgk..tgk dh siummm satria pekasa dah..ishhhhh...

    sabaq naa ujian sungguh

    ReplyDelete
  6. adoiiiiiiiiiii mmg pening kalau ade yg sentuh 'sayang' kite kan...serabut jap.tp atleast leh bergerak takpe.kalau tak lg haru...

    ReplyDelete
  7. Kalau dia xnak bayor moh kita geletek dia reramai... :P

    ReplyDelete
  8. laa.. siannyer.. takpe.. memang macam2 dugaan menerpa saat2 kite nak bersatu nie..

    ReplyDelete
  9. nie semua la yang bleh bikin ku marah nie....sian abah taw.....dan kesian jugak mr satria...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers