Wednesday, April 20, 2011

PAPANON is the BEST EVER !!!! bukan PAPAGO ok !!!!!

Assalamualaikum.....

Dimulakan dengan بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ


Apa khabar semua??? sihat ke??? saya alhamdulillah.... sihat sentiasa.. cuma selsema skit...(tu penyakit saye tiap2 ari.. dah xleh nak wat gapo dah..huhu...)

Ni saye nak cite kat korang ni.... semalam balik dari office... masuk jer bilik terkejut beruk saya... nak tau kenape???

Masuk balik..aik..apsal nampak lain jer bilik ni... cadar, bantal semua dah berkedudukan lain... kipas yang sebelum ni berhabuk... dah bersih... clean & clear... dinding dah tak bersawang lagi... lantai dah berkilat.... wallaweiii.... ape dah jadi ni?? MR. MUSLE dtg membantu ke???? hihihi....

Rupa2nya... MR.MUSLE PAPANON punya kerja.... cer pikir...rajin tak abah saye... kemaskan bilik anak pompuan dia yang malas nak berkemas tu...hahahaha...mana nak cari abah sebaik tu.... syukur, alhamdulillah... tapi korang jgn salah paham yer... bukan saye yang suruh abah kemaskan... abah yang volenteer nak wat semua tu... al-maklomlah.... 1 MAY ni kitaorang nak wat kenduri skit...:) so, alang2 dia berkemas kat atas umah...dia tolong kemaskan bilik saye sekali...hehehehe.... TQ ABAH SAYANG !!!!!

Semalam tido adalah sangat HEAVEN !!! sebab bilik bersih & wangi...sampai pagi ni agak terlewat sikit bangun.....hehehe...:p

Sekian, dari saye !!! eh.. xde gambar ke... ala... entry xde gambar adelah sgt membosankan !!!!

Ok, saye letak gambar saye ngan ABAH TERCINTA lah....:)


saaaaayang abah... kami seiras tak?????



16 comments:

  1. papanonn....THE BEST...mailaa bila waktu pun stilLL mata segaq layan berborak...


    bertuah shud dapat abah cam nie..PENGASIH DAN PENYAYANG......

    ReplyDelete
  2. wow...syioknye dpt mr muscle cam gini.....

    mana mr muscle sy niiii

    ReplyDelete
  3. mmg terharu kan kalau abah wat camtu tetibe..wah bilik sudah cantik n wangi...gambar bilik takde :)

    ReplyDelete
  4. tang hidung tu samalah..hihihi..untung dpt papa mcm tu..

    ReplyDelete
  5. kasih abah tau...dia tau anak dara nak gi austria...rajin sgt..terharu je

    ReplyDelete
  6. opida ~ alhamduliilah kak nida..ALLAH bagi shud seorang abah yg sgt kool... pengasih & penyayang.... correct !!! :)

    ReplyDelete
  7. miyoko ~ hehehe... best ade mr.musle ni...hehe...

    ReplyDelete
  8. ratusiput ~ best tak terkira kak...hehe..

    oppss... bilik beradu xleh expose... hak kerajaan...hehe..

    ReplyDelete
  9. mrs chenta ~ hahaha... ya..dia kekasih saya awal & akhir..:)

    ReplyDelete
  10. pepel bonda amani ~ terbaek wok !!! hehe..

    ReplyDelete
  11. posh ~ hahaha... yer kot !!! sebab anak perempuan sorang jer..:) dan selau kalau gaduh ngan abg2.. shu yg menang.. sebab abah baking shu...hehe..

    ReplyDelete
  12. dee~ kan kak !!! hidung kami mmg sebijik.. siap ade taik lalat sama atas hidung tu...hehehe...

    ReplyDelete
  13. mimy hamid ~ mmg terharu sgt !!!

    hahaha...baru nak gi austria...belom switzerland lagi tu...ngeh !!!

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers