Monday, April 18, 2011

APRIL = $$$$$ keluar cam AIR !!!!

Dimulakan dengan بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ

Salam.... hai korang !!! sihat ke arini???

Arini, kat office x banyak sgt keje...so, boleh rilek2 skit....

1st..... nak tarik nafas panjang2...... hadoooooooooooooiiiiii.......

Now, saye dok wat preparation nak ke "AUSTRIA"... sangat pening hokey... mesti ade org cakap.."ala...nak ke AUSTRIA je, dah pening bagai !!!"...pening macam nak ke "SWITZERLAND je"...  tapi, ape kesah kan... mmg pening ok... byk benda nak kena buat... dan semua benda nak buat tu memerlukan $$$$$... budjet kecik pon kena keluar $$$$ yang banyak !!!! huhuhu.... tapi, ape leh wat kan... bak kata "Kak NA Kakikusukaberjalan"....kalau $$$$ boleh beli kebahagiaan, apa salahnya perabes sikit...

Campur,tolak, bahagi, darab... almost 13 day left !!!!! huhu... Gaji ohh Gaji !!!! lambatnye nak dapat gaji...huhuhuhu....:( wat loan kat madam Fatty dulu jer kot !!! hehehe....:p


Walau stress camner pon... senyum tetap maintain ok...:)





6 comments:

  1. betul tu...asalkan tak menjerut leher apa salahnya skali skala berabis shu...utk kebahagiaan kite sndiri kan.akak doakan semuanya berjalan ngan lancar ye :)

    ReplyDelete
  2. bukan sebulan sekali pun gi Austria...takpe cuti je...enjoys...

    ReplyDelete
  3. xpa...xselalu...skali skla ....enjoyh keh..ehehhehehe

    ReplyDelete
  4. nsb baik ada madam fatty kann...

    anyway, good luck ye...semoga sumenye berjln lancar...

    ReplyDelete
  5. yerlohhhhh... kalo still berbelanja dlm kemampuan xperlah... x cukup sikit, wak muka kesian ngan mak! heheheee

    ReplyDelete
  6. yang penting semuanya berjalan dengan lancar amin...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers