Tuesday, December 13, 2011

My BFF Wedding Siti Aishah & Ahmad Syazwan ~ Part 3 (Majlis Bertandang)

Ahad lepas, ade kenduri lagi... minggu depan pon ade kenduri lagi... bulan ni cerciter kenduri je la yer..hihihi...

Tima kasih Ecah sebab ajak kitaorang join rombongan bertandang baru ni... best ooo...

Kitaorang berkumpul di RNR Bagan Ajam, ramai giler.. tak salah saya lebih kurang 20buah keta...sebab ade 2 pasang pengantin... tu yg ramai tu...pastu kami diaskot oleh sekumpulan Geng Motor2 lama & yang paling best kami dikonvoi oleh Abang2 JPJ... hihi..segala traffic Light kami blah.. oleh sebab abg2 JPJ ni buat sekatan tuk beri laluan pada kami... dah rasa cam VVIP jer..

Sebahagian daripada abg2 JPJ yang askot kitaorang....:)

ni plak sebagian daripada geng2 Motor lama yang askot kitaorang jugak..:)

The Pengantins....

Pengantin no.1

Pengantin no.2

Bergambar dengan mak ayah pengantin..

kami....

Selesai sudah majlis Ecah di kedua2 belah pihak... kami doakan Ecah Bahagia hingga ke akhir hayat...amin...:)





En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers