Monday, December 19, 2011

Selamat Pengantin Baru Buat WARDATI & NAZRI....

Salam semua...

Sabtu lepas saya ke majlis perkahwinan kawan baik saya... Wardati...ingat tak wardati yang saya makeupkan dia masa dia bertunang tu...yang jadi bidan terjun tu.. hihihihi... nindia kami bagi LINK kalau hampa tak ingat..hihihi...

Selamat dah sorang lagi kawan saya....

Actually malas nak cite panjang..layan gambar jer la yer...

Daa...=)


Azwa..lama tak jumpa dia...anak pon da besar...:)

 rindu....=)

saya with si kembar... kiri Ain(adik)..kanan Aini(kakak)...

saya dengan anak Ain... comel sgt & cerdik dak ni... sporting.. suka ajak org sembang...

kawan2 yg sempat saya jumpa...=)

nindia...pengantin...lawa sgt kan..saya suka potongan baju pengantin dia... very the vogue da vasss..:)

kami with pengantin..:)

Azwa with pengantin..:)


Semoga hang bahagia with your abe.. take care & cepat2 dapat baby..:)


balik dari kenduri wardati... keta abah wat hal kat tengah jalan... huhuhu... berpanas jugak nak tunggu mekanik sampai....masa tu ade lagi 2 kenduri nak pi... at last...cancell...




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

3 comments:

  1. syok awat la hang segak sangat..walaweee suka...soklan cam stupid kan..tapi siyes shu segak..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers