Thursday, December 29, 2011

:((

tak boleh kawal perasaan... airmata ni asyik nak keluaq jer...

Dah tertulis nasib saya camni... redha & pasrah je...:((

Ya Allah.. tak boleh ke KAU tunaikan permintaan saya tuk kali ni jer...

Mak abah... Adah mintak maaf sebab tak dapat tunaikan permintaan mak & abah...:((


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

8 comments:

  1. shu.. banyakkan berdoa pada yg maha Esa.. insyallah dia akan sentiasa ade disisi kite... sabar ye dear.. :(

    ReplyDelete
  2. kenapa ni shu...sabar ye..setiap masalah ade penyelesaiannye..

    ReplyDelete
  3. np ni shu..xmo sedih2..senyum skit.. =)

    ReplyDelete
  4. shu shinju..
    y u sedih sgt?
    mcm besar jer masalahnyer..minta petunjuk dari Nya yer...sabar byk2

    ReplyDelete
  5. pasepa SHUD besedey ne.....

    perkara apa yg membuatkan sampai shud jadik mcm nieh...

    hermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ):

    ReplyDelete
  6. redho shu.. pasti ada hikmah disebaliknyaaaa

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers