Friday, December 2, 2011

Wiken Ni Nak Gi Mana Erk???

Haiiiiiiiiiiiiiiiii............

arini Jumaat, esok Sabtu... rasa macam nak ajak en.fiance jalan2 penang la... nak gi makan Laksa Janggus kat Balik Pulau.. pastu nak ajak en. fiance lepak2 pantai Queensbay sambil snap2... pastu nak ajak en.fiance gi Monkey Beach.. nak snap2 & photogediks...

ni perancangan jer erk..jadi ke dak belakang kira....

tapi, hati ni nak sangat gi jalan2...

Oh ya..kalau ajak en.fiance gi Bukit Merah laketown pon best gak kan.... errrmmm... akan dipikirkan....

Yang pasti ujung minggu ni.. ai nak jalan2 jer...:)

Yang penting Kita Enjoyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!




p/s- malam ni nak tengok Ombak Rindu.. dah soh en.fiance drop by kat GSC balik keje satgi... ambik tikett awai2..kang xde seat..:)

p/s1- semalam kite ajar en.fiance makan Char Koew Teow.... yeayyy..berjaya train dia...sebab dia xmakan Char Koew Teow...akhirnya berjaya...hihihihi...(tu train ke buli????) 





En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. masa ada inilah masa nak luangkan dengan yg tersayang....bila lagi kan....akak dulu tunang puas dating mating..heheh now dah kawen kureng ..byk di rumah saja

    ReplyDelete
  2. char kue teow penang sedap woo... =)

    psst, tak kesah kemana kan..
    asal dpt bersama yg tershayang ..
    heheh,, tak ghitu.. =)

    epi wiken!!!

    ReplyDelete
  3. hari tue bonda p makan char keow teow jugak...dekat kailan....

    ReplyDelete
  4. terus berbunyik perot akak bile baca segala menu yg kamuu tulis disini! uhuhu....

    btw selamat berdating yea! :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers