Monday, March 24, 2014

24 March 2013 ~ 24 March 2014.. How time flies!!!!!

Salam semua...

Arini, kalau diikutkan tarikh pada tahun lepas... saya tgh bizi kat butik pengantin... tgh bersiap untuk majlis resepsi... alahai... cepatnya masa berlalu....

gambar ni tahun lepas kat butik...da siap nak ke dewan majlis...
kalau mak time ni pada tahun lepas dia tgh melawan sakit yang dihadapinya... tapi tahun ni..alhamdulillah... mak dah semakin sihat... syukur Alhamdulillah... walaupon mak sedikit terkilan sebab tak dapat meraikan majlis aku...huhuhu... sedih.... takpelah..janji mak da semakin sihat sekarang....


nampak tak mak tidur je kat kerusi malas tu..sebak tgk pic ni... ada lagi satu gambar mak dlm keadaan menahan kesakitan.. tp, tak gamak aku nak tujuk kat sini...tiap kali tgk meleleh air mata ni..:( apa2 pon syukur sangat mak dah sihat skrg...myb ada hikmah kenapa mak sakit time aku sanding.... huhuhu... 

inilah MAK yang sekarang... Alhamdulillah...semoga mak diberi kesihatan yang baik selalu...Amin....


2 comments:

  1. mak timah semoga sihat selalu....terkilan gak tak dpat nak meraikan shu kawen..macam macam hal la shu...apapun shu dah selamat jadi isteri orang..setahun dah....tak lama lagi moga cepat lekat baby ye..amin

    ReplyDelete
  2. sekejap je setahun tu berlalu...semoga terus berbahagia hingga ke jannah yer...dan semoga mak shu diberikan kesihatan yang baik.

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers