Thursday, February 11, 2010

APA DOSA SI KECIL INI....



Salam...

Firstly, aku minta maaf kalau ada yang x selasa dengan pic yang aku upload ni...

Sejak dua menjak ni,.. makin banyak kes buang bayi.. aku cukup pantang bila baca kes2 mcm ni di dada akhbar..kalau korang xnak baby tu sekalipon.. jangan bunuh dia.. bagi la kat sapa2 yang memerlukan... korang tgk pic baby tu.. cukup sifat..baby girl..comey..semangat gak badan dia tu..habis badan dia dikerumuni semut.. eeee.. geramnyer aku...pulak tu kat kepala dia ade kesan kecederaan samada baby tu terjatuh masa dia dilahirkan atau......ish.. x blh pikir aku....

Aku heran betul manusia zaman sekarang...apa perasaan org yg buang tu,masa dia nak letak baby tu kat masjid or whereever... binatang pon sygkan anaknye tau.. ishhhh...(marah ni)... kalau korang x nak baby korang..meh sini bagi kat aku..biaq aku yg bela...

So, pada sesiapa yg tgh pregnant..& berniat nak buang baby tu..lupakan niat anda..pandai buat..pandai la tanggung..Sian la budak tu xtau apa2.. nak jgk dia rasa hidup didunia ni..

Aku kalau dapat hamba Allah yg buat ni.. mati aku kerjakan... (aku bagi kat abg polis la.. negara kita kan ade undang2.. 1Malaysia..)

Kita sedekahkan Al-Fatihah pada baby ni... Al-Fatihah.....

No comments:

Post a Comment

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers