Monday, May 14, 2012

Overnight @ Hospital Seberang Jaya

Semalam saya overnight kat wad.. teman mak...pagi ni dr hospital terus dtg ofis..abah take over jaga mak... ekceli, petang semalam mak ada buat pembedahan ke-2.. yg pertama aritu dah buat.. tapi, doktor cakap still ade infection... hurrmmm... taktau la.. nak cakap salah doktor ka hapa.. awatnya tak buat sekali harung ja.. seksa mak kami...:(


saya di ward semalam teman mak... mak xleh duduk.. baring jer..:(

Kesian kat mak...

Mulanya depa suruh mak puasa..sebab nak wat operation, nak dekat satu hari puasa baru la doktor bagitau yang diorang tak boleh pengsankan mak masa buat operation tu.. sebabnya.. 1st mak ade masalah tulang belakang.. diorang nak cucuk ubat bius kat tulang belakang tak boleh...sebab mak ade masalah Slip Disc Symptom...bahaya.... 2nd, kalau diorang nak kasi gas sedut tu pon tak boleh.. sebab mak ade kencing manis.. risiko tinggi.. berkemungkinan mak boleh koma... last choice.. depa terpaksa boh ubat kebas ja... operate time sedar...Ya Allah... tak boleh bayang time tu.. terngiang2 suara mak nangis tahan sakit...:((

Mak.. cepat sembuh na... Mak takdak kat umah rasa lain sangat....:(

Benda yang paling ketara bila mak xdak kt umah adalah.. Rumah semak berselerak... bukan sebab saya tak pernah kemas rumah yer..oleh sebab mak 24hrs kat umah.. mak yang kemas.. saya ade kemas jugak..time wiken jer...oleh sebab keje..terbatas la.. hihihi...

Korang !! doa korang amatlah diperlukan... doakan mak saya yer....huhu..


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

  1. sedihnya tgok mak shu mcm ni...kak paham apa yg shu rasa sbb kak dah pnh lalui benda mcm ni dulu

    semoga mak timah cpt sembuh

    ReplyDelete
  2. sabar yer shu menjaga mak..besar pahala...take care jugak

    ReplyDelete
  3. hai..salam kenal... saya follow blog shu yer...

    harap mak shu cepat sembuh..

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sembuh.hospital gitulah kan..mesti ada apa2 tu yg kena buat sampai 2 kali.deret nk bg byk2 kli..hmm..sabar dgn ujian tau.

    ReplyDelete
  5. owhh sabar yer cheqna...semoga semuanya dipermudahkan...cheqna jgn la sedih ambik gambo i can feel u tauu...merah2 bijik mata...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers