Thursday, May 31, 2012

Semalam Punya Cerita ~ Part 1

Assalamualaikum....

Petang semalam, abang & kakak ipar saya baru sampai dari Kuantan, pastu diorang ajak saya seberang pulau... katanya dah lama x round2 island... saya ok jer..bab jalan no.1..hahaha...

Kebetulan naik ferry, abang saya yg no.3 tu yg bawak.. so, kami mintak nak naik atas sekali... giler gayat nak naik... habis hilang kegojesan bila kena nonggek2 nek tangga atas sekali tu...hihihi..:p

bila da sampai atas..tunggu lagi.. gedik2 sambil ambik gambo...hahaha...
  
amboiiiiii.... cam terer je...haha..
  
cam tak caye abg saya yg bawak ferry tu... sgt bangga ok !!!!

depa start gedik dahhh...hahahaa..

ohhh..mmg sgt....
 
hihihihi...
 
taktau motif bergambo camni...hihihi...
 
bestnyeee angin sepoi2 tak reti bahasa...

Pastu teringat yang saya ade order tudung dari Yani... alang2 nak ke pulau jumpa yani sekali lah... (pestime nak jumpa yani)... tapi dapat jumpa kejap jer.. sebab dah lewat... yani..nanti kite jumpa lg k... & thanks for the Shawl... Like it very much... muahhh...muahhhh....

 
this is Yani..kecik molek jer orangnyeee....
  
cam 2 beradik tak???

 
my lovely Adik Yani...

Pastu kitaorang kemana???? check out after this....=)



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

3 comments:

  1. wahh syok...terjebak ismeth kat sini lama2 hahahaa

    ReplyDelete
  2. akak pun rasa bangga biler tengok abg shu bawak ferry! hope next time kalau pi penang dpt naik ferry yg pilot nya adelah abg shu! :)

    ReplyDelete
  3. tudia bestnya....

    acu nampak slim.........^_^

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers