Friday, June 1, 2012

Semalam Punya Cerita ~ Part 2

Lepas kitaorang gedik2 atas feri & jumpa yani...hihihihi... kitaorang gi cari makan plak...makan satay jer kat Nurul Ikan Bakar (dulu janji xnak gi dah tempat ni sebab ade kenangan pahit.. tapi terpaksa gak pi...maka kenangan pahit tu pon berlegar-legar dlm kepala...huhu..sedey)



satay sedap tapi kuah cair...





Time makan tu pon jam dah pkl 12 lebih...ingat lepas makan nak terus balik... tengok2 abang ajak gi Gurney Drive plak...hohohoho... dah la esok tu saya nak keje....


time mmg saya dah ngantok..tp, tahan jer mata....

Layan karenah kak ipaq yg ting tong....hahahaha... terus segar bugar....

kalau dia tau saya publish gambo ni sure dia marah...hahaha...
Ok dah..saya dah surrender...ajak abang & kak ipar balik... time tu jam dah kol 2.30pagi...

Sampai umah lebh kurang 3.30 pagi.. pukul 6.30 pagi bagun...ohhh..time tu rasa malas yang teramat-amat...huhuhu...

Itulah saya kalau abang & kak ipar saya ni balik.. memang ade jer agenda... takleh dok diam kat umah...



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

2 comments:

  1. syok dapat kakak ipar yg sporting ni kann...hehehe

    ReplyDelete
  2. bila jumpa kak ipaq kak shu in person fuhh memg sgt cun, kulit flawless je...cantek dia,,,

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers