Friday, June 8, 2012

Berinai !!!!!

Salam Jumaat semua....

Cantik tak??? semalam kite berinai ngan kakak ipar kite...dia yang tolong tempekkan...hihihihi....



Baru sebelah tgn ni... malam ni nak sambung lagi sebelah....kita mmg suka sangat pakai inai..kalau kite malas nak tumbuk inai pokok, kita pakai je inai tube tu.... tp, prefer inai pokok lagi... sebab colour dia long lasting...


Dulu kat kampung ade makcik ni jual inai pokok siap giling... cakap jer nak berapa ringgit.. tapi, sekarang dia dah x larat nak giling.. terpaksa giling sendiri... tapi, kite x pandai nak giling.. kita tumbuk pakai lesung batu jer...hiihhihi...


Sapa kat sini suka berinai???? leh geng...=)



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

3 comments:

  1. cantiknyaaa..!!!suka jugaksss..tapi tak suka bila kaler x merah sbb jenis darah tak best..huhuhu...

    ReplyDelete
  2. cantik2..tringin gak nk pakai inai betul nih..asik guna yg tiub jd gelap pastu warna ska luntur setiap kali main air.cuci lens pun lekat air merah dia..x ska..kang pedih huhu..

    ReplyDelete
  3. me tak suka inai..sbb bau..kalau pakai inai, mesti kena makan pakai sudu selagi ada bau..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers