Thursday, September 27, 2012

Ar-Rayyan 45 Days Old...



Sekarang sedap dukung dah bambam ni.... baru je sebulan lebih..tapi, dah keras... sekarang dah pandai nak angkat2 kepala....



Tengok la rambut Rayyan...terpacak gitu.. kerja abg2 dia la ni.... Rayyan belom cukur rambut lagi... ni rambut dari dalam perut ibu.... Rayyan dahi luas... orang kata dahi professor... dongga gitu...hehehehe...

Then, dak bambam ni kuat mengamuk..lambat skit bagi susu... qeyau mcm kena cubit... Rayyan ni kuat nyusu tau... nenen ibu pon dia balun... susu formula pon dia balun...mau tak bambam... & ibu dia bagi  minum susu S26... susu yang bagi budak cepat berisi tu... yer tak?? diorang la yang cakap...saya ni belom belajar lg bab2 susu baby ni...hehehe...



Ni la ibu Rayyan !!!! VOGUE TAK??? hihihihi...





ke acu dia yang lagi VOGUE??? hahahaha... masuk bakul la acu ni.... kami yang sedondon... x plan pon nak sedondon... tengok2... adoi...tepok dahi....hihihihi...




haaaaa...ni la baba Rayyan... abg Faizal ni bila dah lama sangat x pegang baby.. nampak janggal la plak... al-maklom la... jarak Rayyan & kak Tasha 9 tahun tu.... 




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

  1. comelnyaa baby rayyan... mana2 gambar pun sedang menyusu...kuat betul minum... patutla cepat besar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tu la... nyusu je keje dia...hihihi..

      Delete
  2. dua2 cantik...pandai kak ipar acu jaga badan eh...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers