Monday, September 10, 2012

Sedang memikirkan Masa Depan....

Semalam, tetiba terpikir... tahun ni umur dah 28tahun, tahun depan kawin 29tahun, kalau ade rezeki dapat anak umur 30tahun... aduhai.. i'm getting so old... kejap jer dah nak masuk 30... pastu tetiba semalam jeles ngan kakak ipar saya yg no.1 & no.3...

Yang no.1 umur baru 37, anak yang sulung dah masuk 17tahun... yang kakak ipar no.2 umur baru 26tahun anak dah nak masuk 3orang... Oh Tidak !!!!!

Tapi, apa boleh buat kan..


"Jodoh ditentukan oleh Allah sewaktu kita berumur 4 bulan di dalam kandungan ibu. Malaikat akan tulis nama kita, rezeki, kerja, kahwin dengan siapa, cerai atau tidak, anak berapa dan semuanya tentang diri."


How Do I Look???  dikala menghampiri ke angka 3...huhuhuhu....


 


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

4 comments:

  1. xpa acu...pas kawin ni boleh beranak tiap2 thn,5thn kawin dah 5 anak....hehe

    ReplyDelete
  2. makin gorjes & comey jer adik akak sorang nie.. apa pun tak perlu risaukan tentang umur.. yg penting kesihatan kite dijaga sebaik mungkin.. dan kite perlu tampil gorjes senantiasa so that umur 52 tahun pun org nampak cam 25 jer! hehehe...

    ReplyDelete
  3. rilexlah shu..akak pun kahwin umur 30..maintain je kan..hahaha...

    ReplyDelete
  4. takpe shu jgn pikir kan sangt..yang penting dikurniakan kesihatan yang baik dalam menempuh kehidupan...akak pun kawen 29 tahun..dpt anak 30 tahun...semua dah ditentukan..tpi kan shu tak nampak umur 30 la...akak ingat baru 23-24 cam tu..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers