Tuesday, September 4, 2012

The Ridge -Teja By The Sea, Pulau Aman

Assalamualaikum....

Korang dah penah pegi kat sini??? best gak... tempat makan yang sangat sempoi... makan pon sedap... tapi, sekali sekala ok la kot nak makan kat sini... selalu leh pokai ooo...hahahaha...

Saja weekend lepas xtau nak kemana... so kesini lah kami... aritu masa bulan puasa nak berbuka kat sini..tapi, tak berkesempatan...


The Ridge-Teja by the sea... nama restoran bukan main sempoi..hahaha..


Kami pilih tempat yang sempoi.. kalau sapa gayat better toksah dok sini k.. cari yg tengah2 skit...hahaha...


 best kan??? best kan???

Dah la tempat best...makan pon sedap..nak tau kami makan apa???


 satay....secucuk 70sen.. ok..not bad...

Nasi Goreng Seafood... RM8.90 sepinggan...sedap !!!! recommended.. Mr. Fairuz teruja 1st time makan nasi goreng dalam kulit nenas...

Blackpepper Chicken Chop... RM14.00.. pon sedap... tapi sos blackpepper diorang bagi sikit..tak cukup... tapi kitaorang mintak tambah.. xde charges...=)

Air Milo Ais untuk Mr.Fairuz.. Fresh pineapple juice tuk saya...




Dah settle makan x balik gi.. lepak2 tunggu sunset... tapi, sayang..sunset tak nampak sebab berjerebu... huhuhuhu...






Rasanya restoran ni boleh lawan ngan Puncak Mutiara Cafe (PMC)... hehehe... PMC pon la ni bukan sedap sgt dah pon.... huhuhu...

So, korang yang lom pernah dtg sini.. silalah terjah... kompom x nyesal...=)

babai...;)



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

7 comments:

  1. cantik na...bila la along nak mai sini..

    ReplyDelete
  2. memang belum pernah pergi..tapi tempat tu awesome!

    ReplyDelete
  3. tempat cam romantik! view cantik! makanan nmpk sedap.
    masuk list kalo ke penang :)

    ReplyDelete
  4. serious tempat nie menarikkkk perhatian akak! ok lepas nie akak turun Penang.. harus terjah tempat nie! ;D

    ReplyDelete
  5. Selalu p sna...tp xpnh lg mkn kt c 2..npk cm xbuka ja tmpt 2..uhuhu..nt nk try

    ReplyDelete
  6. Salam, tahun lepas ada buka puasa kat sini. Sedap, selesa& sempoi! Tahun ni nak datang lagi bawak kawan2 nak Iftar kat sini. Tapi dok call2. Byk kali tak angkat pecita???

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers