Tuesday, January 11, 2011

Cam Mami Jarum Aihhh !!!!!!!

Salam & hai semua !!!

Hari ni...mak nak cite kat nyah2 semua !!!!

mak dapat cincin gedebushhh beso nyah oiii.... nyah2 semua nak tengok x? hahaha..ape barang dok nyah2 ni... geli aku..hihihihi....

sila jeles sebelom tengok ok....

P1101678

tengok dalam kotak jer??? meh la tengok tuan empunya diri lak pakai....hahaha....


P1091646

apa barang tunjuk tangan jer.... tunjuk muka sekali la....hehehehehe...

P1101668

haaaa...ambik ko.... sekali muka SUCI si lebaq ni keluar sambik sengeh mcm kerang busyuk...wakakakakakaa....

cantik tak cincin saye ni.... meriah nyahhh....oppss...

cincin ni adalah pemberian MAMA tersayang ok... MAMA dengan berbesar hati memberi sebentuk cincin pada anak perempuan bongsunye sebelom sebentuk lagi cincin meyusul kemudian...sape lak nak kasi ni????? TUNGGUUUU!!!! hehehehehe....



Note : Baru pas meeting ngan boss baru... sangat boring ok... diorang sibuk berdisscussting..saye sibok berFBking, berCHATTing & berBLOGging...hahahaha....




10 comments:

  1. waaaa...sebijik cam mami jarum tuuu....

    baiknye mak kamu...kem salam kt mak cik ye...hehe

    ReplyDelete
  2. chantik...soksok nie kalO kesemPitan leh guna pakai nieh...

    POH KONG tuh....POWERLAA your mUm

    ReplyDelete
  3. uishhhhhhhhhh bagusnyer mak dier.. ahahaha

    masih ingat lagi wina.. cincin mama bagi kat wina.. ilang kat tempat kerja d pacific.. uwaaaaaaaa.. pastu mama majok tak mo bg dah baru ahahhaha...

    owhhhh ada cincin nk datang lg erk
    wah tak sabar

    ReplyDelete
  4. wow..cantiknya..ehem2..x sabar nk tgk cincin yg lagi satu tuh..

    ReplyDelete
  5. klasik cincin tu macam cincin tunang akak.....hehehe....nak tgk cincin yang satu lagi...cepat sketttttttt

    ReplyDelete
  6. wah...jeng..jeng..jeng...dari siapakah cincin seterusnya..kita tengok siapa yang kena....lalalalalala :P

    ReplyDelete
  7. Miyoko ~ salam mu nanti ku kirimkan yer..:)

    kak nida ~ hahaha..kesempitan???

    lady ~ ala..nak watcamner.. x disengajakan hilang.... pujuk balik x mama pastu??

    ReplyDelete
  8. kak dee ~ ehem2 jugak..hihihi...

    kak mimy~ sama erk? cincin 1 gi sabar yer...:)

    kaka pepel ~ kita tgk sape yg kena... hahaha...

    ReplyDelete
  9. kak dee ~ ehem2 jugak..hihihi...

    kak mimy~ sama erk? cincin 1 gi sabar yer...:)

    kaka pepel ~ kita tgk sape yg kena... hahaha...

    ReplyDelete
  10. woooooooooooo... sebatu pon dah nampak cincin di jari shu... hhahhahahaaa

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers