Monday, January 24, 2011

Menu Bfast + Lunch

Hari ni menu bfast+lunch saye... sekali harung kenyang sampai petang ok...hehehehe...



P1241704

Semalam bertungkus lumus ngan MAK+ABAH rebus ketupat & buat Kuah Kacang....

Saye teringin nak makan Ketupat Nasi Mak saye... lagipon pas 27Jan ni..lebih kurang 3 bulan saye x dapat nak rasa air tangan dari MAK...huhu...:(

Saye tolong kupas bawang, lengkuas, serai.. gorengkan kacang..abah ditugaskan merebus ketupat...yg lain2 mak yg buat semua..hehehehe..dah rasa cam nak raya jer semalam tau...:)


P1241706

suka kuah taruk atas banjir camni..fuhh.... terangkat beb!!!

P1241713
wajah keterujaan...hahahaha...

P1241710
Jom makan.... tengok jer la u ollsss.... hehehehe..:P

12 comments:

  1. sebloM nak komen lebih lanjut..pstttt shud nak habaq nie..MUKA SHUD la nie makin ari-makin mengancam...makin beseri-seri........CUTEE sngt.....teserlah keceriaan......alhamdulillah...

    shud, noti layOq akak menda alah nie....nanes gulin-guLin laa saya kat sini...sebab tuh kesukaaan saya Wooooooooooooooooo.....
    selamat menikmati kuah kacang hasiL air tangan IBU TERSYG.....

    ReplyDelete
  2. kak nida...hahaha...yaka?? berseri2?? mengancam??? alhamdulillah...

    hihi...saja layoq... jgn la nanes..mai umah mlm ni makan ketupat..mak wat banyak...

    ReplyDelete
  3. sedapnya..itu boleh buat kuah satey sekali kans....

    ReplyDelete
  4. sahrom ~ yup.. wat cicah satay pon sodap...:)

    ReplyDelete
  5. shuuuuuuu...nk sketttt....dah terliuq niii....

    lama tak mkn....raya je bole mkn....

    nk2......

    ReplyDelete
  6. perghh tak tahan tgk kuah dia meleleh tu shu...

    ReplyDelete
  7. shuuu memang nottie! dan dann akak teringin nak mamamm makanan hari raya.. huhuhu...

    ReplyDelete
  8. tak payah tunggu raya...bebila pun boleh..so rajinn

    ReplyDelete
  9. ala... mencik tau bila tak dpt layan gmbr kat blog sbb opis blocked flickr & phitibucket... (blog & blocked.. dun konpius..)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers