Thursday, January 13, 2011

Putus !!!!!

Lagu ini saye tujukan untuk my x-tunanganku Mr.J (bukan nama sebenar)...


Please enjoy this song....





Aku duduk sendirian dikamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yg lain,
tergamakmu merobek hatiku.

Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lagi bersamamu
,
namun pastinya nanti kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….



Komen : Liriknye memang kena sgt ngan saye....:-)



14 comments:

  1. uittt..pa nie dok KENANG kisah DOLU....

    sila benamkan ke dalam LUMPUR okesss

    ReplyDelete
  2. nape ni, shu..

    dia dok kaco shu lg ke...

    ReplyDelete
  3. Barang yg lepas jgn dikenang... :)

    ReplyDelete
  4. kak nida ~ dah benam dah..tp, dia timboi balik..camner???

    ReplyDelete
  5. miyoko ~ dia mmg nak kena pelangkong dah ngan mr.fairuz ni... xleh jadi....

    ReplyDelete
  6. cik shinju ~ jika dikenang???? xde lah dear... x kenang pon...:p

    ReplyDelete
  7. salam,

    apa yg telah lalu dah pun jadik sejarah... jadik kan ia teladan dan sempadan.

    hurmmm... dah ada yang sayang tu, sayangilah dia sepuasnya.. muaahhh

    ReplyDelete
  8. tokida ~ JOE JAMBUL...hahahahaha....

    ReplyDelete
  9. Salam Kak...

    TQ yer... insyaAllah... shu ingat semua tu k..:-)

    ReplyDelete
  10. shu nak nasi tambah gak....heheeh ini lagu pun sesuai...hahaha..(gelak jahat)



    Semalam Yang Hangat

    Sebelum engkau ke mari
    Tiada resah
    Tiada khuatir

    Menjelang kemesraanku
    Yang dirindu
    Hanya syahdu

    Mengapa itu mahu jadi teman
    Mahu jadi kekasih selamanya

    Aku bukan lagi mainan dulu
    Telah ku campakkan kau kemana

    Kelautan hitam yang ku tahu
    Pasti kita tak jumpa

    Semalam itu semalam
    Hari ini aku hidup
    Dalam dunia yang aman

    Kenangan kita lucutan
    Kita bakar sama-sama
    Pengalaman hidup siksa

    ReplyDelete
  11. Kak Mimy ~ waaaa.....hahaha...sesuai2..pembakar semangat la kamu ni...I Loikee !!!!!

    Luv u lah..:)

    ReplyDelete
  12. aku suka lagu semalam yg hangat tu... plz... hehe

    ReplyDelete
  13. uittttttttt naper nie kak shu dear.. teringat saper tu dear.. saper kacau kamo erk

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers