Friday, March 30, 2012

Hari Ni Cukup Sebulan !!!

Ape yg cukup sebulan???


Cukup sebulan saya tak jumpa hero saya ni... sekarang dah tak boleh jupa selalu.. Abah NON & Mak TIMAH dah bagi warning..hehehe...

Ok la.. saya pon takde masalah.. nak kata rindu tu mmg la.. tapi dah biasa...

Lagipon saya ni ade sejenis penyakit... ish..bukan penyakit.. like camni.. kalau kenal lama2 sangat camnila jadinya... nak kata boring.. tak jugak.. nak kata camna erk.. lebih kurang cam tak kisahlah... janji ko jangan cari yang lain sudah...


Tapi, kadang2 bila mai rindu tu.. pada gak oooo... hahahaha....

Ok, esok myb jumpa..sebab nak gi kenduri sekali... hehehe.. pastu ahad pon mayb jumpa lagi.. sebab nak gi Sungai Petani.. nak gi umah kak Ina Khairina..=) hahahaha....



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

  1. sy ni kak seminggu 3 @ 4 kali jumpa....kol hari2 pagi petang siang malam, walopon txt pendek2 call pndek2 tp tetap kol berlarutan hampir nak masuk 6 tahun...wuwuwuwuuwuwu

    ReplyDelete
  2. amboi 2 hari berturut nak dating,nak balas dendam ke?hehe

    ReplyDelete
  3. better jumpa sesekali jumpa selalu asik nak gaduh je macam akak ni masa tunang...hihi

    ReplyDelete
  4. rindu-rinduan..jadi kenang kenangan...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers