Thursday, March 15, 2012

Nak Camni Gak!!!! Tapi.....................

Tapi... kompom en.tunang xnak... sebab dia mmg alah ngan camera... takat nak ambik gambaq tak bergerak tu kira boleh gi.. kalau yang macam kat bawah ni... sah..ari pre-wedd tu dia tinggai saya sensorang... kau shoot la pre-wedd ni sorang2 !! ...hahahaha....

sweet kan... part atas buai.. part sentuh2 cermin tu...auwwww.... I Loikeee!!!!!


rela dalam paksa...dalam hati..malu sangat2....


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

10 comments:

  1. gambar x bergerak pun kira untung la.....aritu kitorg nak shoot outdoor pun incik tunang xmo..bengang tul cian OP saya dok tunggu green light xdpt2..so xde la outdoor semua, dah la gambaq xcukup...marah!

    ReplyDelete
  2. Yani ~ ala...sian kamu...nanti hari nikah shoop puas2 k..:)

    ReplyDelete
  3. en.tunang awk sangat pemalu org nya.. bukan dia taknak tuh.. tapi segann nak beraksi.. hehe.. takpe.. pelan praktis ngan dia.. mana tahu tetiba dia terbukak hati nak buat ke kan! who knows! ;)

    ReplyDelete
  4. kak neena ~ tu la..kak neena mesti tau kan camner en.tunang shu..huhu..

    kalau ambik neenaanuar as OP..mesti dia x berapa nak malu skit kan..sebab kenal..hihi..

    ReplyDelete
  5. k dee pun jgn haraplah nak dpt amik video gitu..pic lagilah jgn harap..mmg husband tak suka sgt bergambar..

    ReplyDelete
  6. romantiknye yusri n lisa..

    lisa sgt2 comel n cute laaa....

    xpe2..practice make perfect..hehe

    ReplyDelete
  7. hehehe kire ok la tuh....malu2 tp mahu :)

    ReplyDelete
  8. alaaaaa....pujuk la dia suh sporting sket...sekali jer pun seumur hidup..adoiiii

    ReplyDelete
  9. tgk semalam kat astro.haiyakkk rasa nak pengsan sbb sweet..akak pun tak baut sbb abg megat malu benor...awak try la pujuk

    ReplyDelete
  10. soooo sweeeeettttttttt derang ni....

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers