Friday, March 9, 2012

Restoran Cili Api, Indera Mahkota 16, Kuantan

Salam...

Hari ni saya nak promote Restoran Cili Api...Abang saya yang no.2 tu dah pindah ke Kuantan & buka restoran ngan wife dia... aritu saya dah pegi.. & dah rasa masakan diorang... memang tak dinafikan sedap... sebab kakak ipar saya dulu dia keje Chef Asst. kat Sunway Hotel....

Orang2 kuantan silalah singgah restoran abang saya yer... @ kot2 ada yang ke kuantan nak bercuti ke... singgah la jugak yer..mention jer nama saya Shuhadah.. confirm dapat diskaun..=)

Restoran dibuka dari jam 8.00pagi - 12.00 tgh malam... siang masakan lauk pauk.. malam ade goreng2..=)

masa ni signboard x naik lagi..tu nama restoran lama... restoran ni senang nak cari.. ikot jalan nak ke Lebuhraya Pantai Timur..bersebelahan dengan Shell Petrol Station..

hari pertama sampai... along rela dalam paksa..hehe..=D

tgh BZ layan customer...

lauk feberet saya kalau kakak ipar masak... Ikan Patin Masak Gulai Lemak Tempoyak... sedap sgt....

Ulam-ulaman pon ade...

cuci mulut dengan Bubur Kacang Hijau...=)

nindia tukang masak kite...sorang2 dia masak berbelas2 jenis lauk... kalau saya...pengsannnnnn !!!

Along !! kita dapat makan FREE kan..hehehehe...


Korang !!! sudi2 lah singgah Restoran Cili Api yer... :D


Bye !!!


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

  1. macam pernah ku lihat keta satria biru tue...heheheheheh...

    ReplyDelete
  2. rindu kuantan.....dekat IM yer....xjauh dgn polisas dah tu..rindu mskn sana...especially patin...

    ReplyDelete
  3. owhh kat kuantan yerkkk..ok2 noted ;)

    ReplyDelete
  4. InsyaALLAH...kalau balik pahang nt yun singgah...tp yun jarang masuk indera mahkota tu...

    ReplyDelete
  5. seronoknya abg sendiri ada restoran sendiri...terbaeik makan free hehehe..leh singgah la kalau lalu

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers