Tuesday, August 7, 2012

4 Tahun Sudah... InsyaAllah...Sedang Menghitung Hari..=)

Hari ni genap 4 tahun perkenalan kami.... fuhhh..4 tahun sudah... x sangka..lama jugak tu...hehehe...

4 tahun lepas..pada tarikh hari ni..07/08/2008 kami berkenalan di Golden Screen Cinema, Sunway Carnival... hahaha... bila pikir2 balik...lucu jer cara perkenalan kami tu....

Dah 4 tahun ni alhamdulillah, Fairuz yang aku kenal dulu sama jer sampai sekarang.. tak pernah berubah... & kami masing2 dah kenal hati budi memasing... Alhamdulillah, syukur sangat dapat kenal ngan dia... harap hubungan kami diberkati Allah...Amin....

Dan, InsyaAllah perkenalan kami ni akan dikuatkan lagi dengan ikatan Ijab & Qabul... sedang menghitung hari.. InsyaAllah..harap dipermudahkan... Amin...

  



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

8 comments:

  1. khai doakan semoga shu cepat2 ke jinjang pelamin...lepas raya ni kot..bau nasi minyak sudey...:-)
    moga shu bahagia dan terus bahagia hingga ke akhir hayat..opppsssssss ada lagi..selamat datang ke fasa 3..
    fasa 1 bercinta=done fasa 2 bertunang done=
    fasa 3 coming soon kan kan kan kan kan kan kan kan ...----<@

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih khai... insyaAllah.. lepas raya ni.. tp, bukan lepas raya terus.. sebulan dua lepas raya insyaAllah... nanti tunggu shu bagi kad k... fasa 3 sudah yer.. fasa 1 settle.. 2 dah nak sampai ke penghujung..hihihi.. nervous kot nak masuk fasa 3.. hahaha...

      Delete
  2. wahh!! tgh bz persiapan la ni ye. alhamdulillah, tahniah! :)

    ReplyDelete
  3. tahniah ye...xsabar nk tgok..:)

    ReplyDelete
  4. time flies..sduah 4 tahun...hepi nya...tak lama lagi nak makan nasi minyak..ehem..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers